Lopšelyje – darželyje veikia savivaldos institucijos – mokyklos taryba, mokytojų taryba, mokyklos tėvų grupė.
MOKYKLOS TARYBA
Eil. nr. | Vardas Pavardė | Pareigos |
1. | Odeta Derkintienė |
ikimokyklinio ugdymo mokytoja, pirmininkė |
2. | Daiva Stankevičiūtė |
priešmokyklinio ugdymo mokytoja |
3. | Jovita Geštautė |
ikimokyklinio ugdymo mokytoja |
4. | Kristina Viešniauskienė |
bendruomenės atstovė |
5. | Kristina Šetkauskė | tėvų atstovė |
6. | Gediminas Česnauskis |
tėvų atstovas |
7. | Dinara Adomavičienė | tėvų atstovė |
Mokyklos taryba (toliau – Taryba) – aukščiausia savivaldos institucija, atstovaujanti pedagogams, tėvams (globėjams, rūpintojams) ir vietos bendruomenei. Už savo veiklą taryba atsiskaito ją rinkusiems Mokyklos bendruomenės nariams.
Tarybos veiklos sritys (kompetencija):
• nustato Mokyklos veiklos perspektyvas, aprobuoja Mokyklos nuostatus, strateginį planą, metinį veiklos planą, vidaus darbo tvarkos taisykles;
• inicijuoja šeimos ir Mokyklos bendradarbiavimą;
• išklauso direktoriaus metinės veiklos ataskaitas ir teikia siūlymų dėl Mokyklos veiklos, vertina vadovo veiklą;
• teikia siūlymus direktoriui dėl Mokyklos nuostatų pakeitimo ar papildymo, Mokyklos darbo tobulinimo, saugių vaikų ugdymo ir darbo sąlygų sudarymo, talkina formuojant įstaigos materialinius, finansinius ir intelektinius išteklius;
• svarsto Mokyklos lėšų naudojimo klausimus.
• už savo veiklą vieną kartą per metus atsiskaito Mokyklos bendruomenei.
Mokytojų taryba – nuolat veikianti Mokyklos savivaldos institucija pedagogų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti. Ją sudaro direktorius, visi įstaigoje dirbantys mokytojai, priešmokyklinio ugdymo pedagogai, pagalbos mokiniui specialistai.
Mokytojų taryba:
• aptaria praktinius švietimo reformos įgyvendinimo klausimus, svarsto vaikų ugdymo rezultatus, pedagoginės veiklos tobulinimo būdus;
• svarsto Mokyklos veiklos planą, aptaria ugdymo planus;
• analizuoja Mokyklos veiklos ir ugdymo programų įgyvendinimo klausimus;
• aptaria vaikų sveikatos, saugios veiklos, korekcijos, poilsio ir mitybos klausimus;
• skatina inovacijų paiešką ir patirties sklaidą.
Mokyklos tėvų grupė – teikia siūlymus įstaigos Tarybai ir įstaigos direktoriui dėl ugdymo kokybės ir mokyklos veiklos tobulinimo.